28.4.08

The Icelandic way

"Lad os nu bare se hvad der sker. Dette går sikkert i orden." Dette er de 2 første islandske løsningsforslag på de fleste problemer. Senest hospitalsledelsens svar på at 96/108 operationssygeplejersker har opsagt stillingen pr. 1/5 pga utilfredshed med en ny vagtordning. Ikke at jeg helt har forstået hvad ændringerne går ud på. Derefter er der ikke personale til at opretholde nødberedskab. Må jeg anbefale ikke at besøge Island, hvis du har et abdominalt aorta aneurisme
Stalin ville blive inspireret af ledelsesmetoderne her. Og endnu engang vil jeg mene at problemerne alle kan tilskrives at ingen islændinge har været i Livgarden.
Ellers har vi det godt. Imorgen kommer farmor på besøg og alle glæder sig. Vejret arter sig med nærmest sommertemperaturer på 12 grader (i sol og læ).
Åhh. Jeg glemte at sige at inflationen i sidste måned nåede 11 %. Gæt selv hvad regeringens holdning til dette er....

2 kommentarer:

Anders sagde ...

Jeg håber da du er aflønnet i Euro...

Jesper sagde ...

Desværre islandske matadorpenge. Så er det ikke sjovt at være millionær