23.4.08

A Pain in the Butt

Bag den lidet fængende overskrift gemmer sig det faktum at jeg har været mere eller mindre løbemæssigt inkapaciteret de seneste 2½ uge. På vej hjem fra arbejde en smuk fredag aften blev jeg så overvældet af det smukke nordlys at en permanent smerte indfandt sig i mit højre bagparti. Eller også skyldes det noget andet, men faktum er at jeg næsten ikke kunne gå, endsige løbe. Derfor er der i april måned indtil videre kun løbet 23 km. Ikke lige den forberedelse jeg havde forestillet mig til sommerens ekskursion. Nå. Udstrækning (sig det ikke til nogen), NSAID og afslapning med 75 timers arbejdsuge har gjort underværker og igår kunne jeg lunte 3,6 km ud til sund på Seltjarnarnæs, svømme 90 m og derefter gå i det 38 grader varme saltvandsbassin. Klar med løbeskoene igen.
Ellers er det nu sidste vinterdag idag, og da der kun er 2 årstider på Island (koldt og meget koldt) er der national fridag i morgen på den officielle 1. sommerdag. Vi vil nyde dagen sammen til at forberede Farmors komme i næste uge, køre en tur til sommerhuset og flyve med drage og sætte lidt kartoftler.

Ingen kommentarer: